Szukasz efektywnej metody e-marketingu?
Podpowiadamy, dlaczego warto wybrać Google Ads
Chyba nikogo nie zaskoczymy stwierdzeniem, że aktualny rynek charakteryzuje się bardzo dużymi wymaganiami dla polskich przedsiębiorców. Duże miejscowości to ogromne możliwości, ale warto pamiętać o kilku czynnikach powodujących zastoje w sprzedaży. Konkurencja rosnąca dzień w dzień, kryzys gospodarczy czy brak skutecznej metody promocyjnej dla Twojej marki. A to ledwie początek wyliczanki. Czas z tym skończyć? Chcesz rozpocząć pozyskiwanie nowych Klientów? Zainteresuj się kampaniami Google Ads. To pomocna dłoń dla przedsiębiorców.
Natychmiastowa widoczność. Docieranie do tysięcy Klientów pierwszego dnia jest możliwe
Jeśli nie jest to Twoje pierwsze podejście do marketingu internetowego, prawdopodobnie formułkę o uzbrojeniu się w cierpliwość znasz na pamięć. Problem w tym, że wielu przedsiębiorców nie ma czasu na powolne wdrażanie i mozolne budowanie pozycji lidera. Przecież każdy uciekający dzień jest na wagę złota. To właśnie dlatego Google Ads przełamuje wszystkie znane schematy i umożliwia błyskawiczne działanie. Od zera na szczyt wyszukiwarki. W kilka godzin. Tym bardziej, jeżeli skorzystasz z pomocy osób wyspecjalizowanych w tworzeniu AdWordsa. Skuteczną pomoc znajdziesz choćby w agencji AFTERWEB, gdzie wiele brandów budowało swoją stabilną pozycję.
„Chociaż przewaga marketingu online nad tradycyjnymi formami reklamy jest ogromna, należy tu zauważyć, że zdecydowana większość metod działających w sieci wymaga cierpliwości. Od kilku do nawet kilkunastu tygodni oczekiwania na pierwsze efekty to za długo? Google Ads natychmiastowo opublikuje kampanię w wyszukiwarce. Wystarczy weryfikacja po stronie algorytmu. Przeważnie nie trwa ona dłużej niż maksymalnie 2-3 godziny. To olbrzymi komfort dla przedsiębiorców z miasta Kraków, którzy liczą na szybki zwrot inwestycji w promocję.”
Źródło: https://afterweb.pl/google-ads-adwords/krakow-agencja-sem-ppc/
Co możesz zrobić z zaoszczędzonym czasem? Przeznaczyć go na optymalizację kampanii Google Ads, aby reklama w wyszukiwarce była zdecydowanie bardziej efektywna. Po około dwóch dniach prawidłowego funkcjonowania promocji możesz wyciągnąć pierwsze wnioski. Kontrola w panelu AdWords należy do tych bajecznie prostych. Czarno na białym otrzymasz bowiem wiadomości na temat stawek CPC, przeznaczanych budżetów, ilości kliknięć, współczynnika CTR czy chociażby udziału w wyświetleniach, gdzie możesz porównać się na tle najgroźniejszej konkurencji.
Poznaj pozostałe zalety Google Ads. Obierz cel na maksymalizację zysków
Natychmiastowa widoczność i możliwość łatwej analizy uruchomionej kampanii brzmi świetnie? Ciekawe, co powiesz na inne korzyści płynące z Google Ads. Amerykański gigant mocno skupia się na dbaniu o maksymalne zadowolenie reklamodawców. Świadczy o tym możliwość precyzyjnego ustawienia budżetów dziennych i miesięcznych promocji. Dzięki temu reklama nie zaskoczy Cię bardzo wysokimi kosztami. Ich optymalizację możesz wykonać także poprzez targetowanie.