Pierwsza wygrana
Rafał Maliński i Kacper Pietrusiński w Hondzie Civic Type-R zostali zwycięzcami 10. Rundy Rajdowego Pucharu Polski - 2. Rajdu Zamkowego. Był to pierwszy w karierze triumf tej załogi, która jednocześnie zapewniła sobie tytuł v-ce mistrza RPP.
Na drugim miejscu ze stratą blisko 27 sek. dotarła załoga Paweł Hankiewicz/Agnieszka Wierzchowska również w Hondzie Civic, a ostatnie miejsce na podium uzupełnili Wojciech Chuchała i Ryszard Ciupka w Peugeocie 206, triumfatorzy klasy N3. Do mety nie dotarł m. in. tegoroczny triumfator klasyfikacji generalnej RPP — Jarosław Szeja, który wycofał się z rywalizacji po 6 odcinkach specjalnych.
Z bardzo dobrej strony zaprezentowali się kierowcy z bocheńszczyzny. Po pierwszej pętli na 8. miejscu znajdował się Krzysztof Zelek pilotowany przez Kamila Kozdronia. Niestety, późniejsze przekroczenie limitu spóźnień spowodowało, że załoga została wykluczona.
Na 17 pozycji rajd ukończyli Janusz Knopt z Łukaszem Jastrzębskim w Peugeocie 106. Załoga triumfowała także w klasie N2 wyprzedzając o blisko pięć minut kolejną załogę.
Jedno oczko niżej, na 18. miejscu w klasyfikacji generalnej rajdu uplasował się Wiesiek Ingram z pilotem Krzysztofem Janikiem w Renault Clio. Załoga zajęła za razem 6. miejsce w N3.
Natomiast na 25 pozycji w "generalce" i 9 w N3 rajd ukończyli bracia Sławomir i Krzysztof Kurdysie. Bez pomiaru czasu w rajdzie wystartowała również załoga Peugeota 106 - Wilu/Kwiatek, którzy walczyli o punkty do licencji R1.
Pod nieobecność Łukasza Habaja, który jako jedyny zapowiadał start autem czteronapędowym oraz wycofaniu się z rajdu po 4 oesie Piotra Jędrusińskiego, w klasie GOŚĆ najszybsi okazali się Szymon Kornicki i Piotr Zegarmistrz. Załoga Citroena C2 wyprzedziła o 16 minut Fiata 126p Wojciecha Grondala i Anny Nowakowskiej. Trzecie miejsce zajęli Marek Mateja i Bartłomiej Gorajczyk w Wartburgu 353 WR.
Po Rajdzie Zamkowym w klasyfikacji generalnej prowadzi Szeja (81 pkt) przed Malińskim (63), Hankiewiczem (41), Elżbieciakiem (36) i Tomaszczykiem (26), mistrzem klasy A6.
Po rajdzie ukazała się wiadomość o odwołaniu ostatniej rundy Rajdowego Pucharu Polski, którą miał stanowić 36. Rajd Barbórki Cieszyńskiej.