Gemini Park odwiedziło już 10 milionów klientów
10 milionów klientów odwiedziło Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów w ciągu dwóch lat od momentu otwarcia. Ten wynik został osiągnięty już w pierwszy weekend grudnia.
Największe w regionie Centrum Handlowe otwarte zostało 2 lata temu i przez ten okres na stałe wpisało się w życie miasta i regionu. Zdobyło także dużą sympatię mieszkańców Tarnowa oraz okolic, którzy z chęcią robią tu zakupy i spędzają swój wolny czas. Po okresie dwóch lat działalności, można stwierdzić, że Gemini Park Tarnów stało się dla mieszkańców regionu centrum handlowym pierwszego wyboru.
- Bardzo cieszymy się z tej okazji! 10-milionowy klient zawitał do Gemini Park Tarnów w niedzielę, 2 grudnia, ok. godziny 17:00 – mówi Krzysztof Brączek, Dyrektor Centrum Handlowego. - Docieramy do blisko 700 000 osób w regionie, a ten wynik dobitnie świadczy o stałych wzrostowych trendach, które udało nam się wypracować w centrum handlowym. Nowe otwarcia najemców z różnych branż, dające na tę chwilę stopień komercjalizacji na poziomie 99%, atrakcyjna oferta oraz dogodna lokalizacja pozwoliły Gemini nie tylko osiągnąć stabilną pozycję numer 1 w regionie, lecz także stale się rozwijać – dodaje.
Mieszkańcy miasta i okolic mają również okazję uczestniczyć w licznych eventach i atrakcjach organizowanych na terenie Centrum.
*- Nasza długofalowa strategia wpływa pozytywnie zarówno na wzrost liczby klientów, jak i na wyniki sprzedażowe. Cieszymy się, że klienci chętnie nas odwiedzają, a najemcy notują wzrosty obrotów. Warto podkreślić, że w ciągu 10 miesięcy tego roku nasi najemcy zanotowali zwiększenie obrotów o blisko 30 proc., a wskaźnik footfall’u wzrósł o około 10 punktów procentowych w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku * – zaznacza Krzysztof Brączek.
Gemini Park Tarnów przygotowuje się także do rozbudowy, dzięki której Centrum wzbogaci się o ponad 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Na trzech kondygnacjach zlokalizowanych zostanie ponad 140 salonów najpopularniejszych marek odzieżowych oraz sieci usługowych, które wzbogacą ofertę handlową obiektu. Powiększy się przede wszystkim strefa rozrywki, pojawią się także nowe, popularne, a nieobecne dotąd w Tarnowie marki.
- Planowana rozbudowa tarnowskiego centrum, to wyczekiwana decyzja zarówno przez naszych klientów, jak i najemców, a przeprowadzone przez nas analizy potwierdzają jej słuszność. Warto podkreślić, że wspomniane powyżej wzrosty wskaźników odwiedzalności i obrotów sprawiły, że cieszymy się wzmożonym zainteresowaniem potencjalnych najemców – zaznacza Krzysztof Brączek.
Na przestrzeni tylko dwóch ostatnich miesięcy, tarnowskie Gemini wzbogaciło się o nowe marki: Stradivarius, Orsay, Gino Rossi, KIK, a także nowy Sphinx w wersji restauracji i z bardzo szerokim menu. A już w najbliższym czasie planowane są kolejne otwarcia, z których najbliższe to QuickSide i cukiernia Kudelski.