Kategoria: Region
Opublikowano: 2014-10-14 16:30:21 przez system

Czy darmowe kupony Google AdWords pozwolą na oszczędności?

Kupony Google AdWords istnieją na rynku od kilku lat. Stworzone zostały z myślą o nowych użytkownikach usługi, jak i powracających (źródło: <http://www.eactive.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/>. W zamyśle powinny być darmowe, jednak coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, że bywają często udostępniają swoim klientom darmowe bonyserwisów aukcyjnych. Sytuacja ta zmusiła Google do przyjrzenia się sytuacji i ustalenia konkretnych zasad dotyczących ich użytkowania. Pomijając sposoby ich dystrybucji, warto znać metody na ich otrzymanie, zupełnie za darmo.

Zakup kuponów na aukcjach internetowych może dziwić, zwłaszcza, że w łatwy sposób można je otrzymać zupełnie za darmo. Obecnie istnieją dwa legalne źródła, z których możemy dostać kupony:

Google
Partnerzy Google – firmy SEM, dostawcy usług hostingowych

Wszystkie inne formy umożliwiające nabycie kuponów AdWords są nielegalne. Skorzystanie z nich może prowadzić do zawieszenie konta lub banowania stron w usłudze. Nie warto ryzykować, szczególnie, że zasady otrzymania darmowych kuponów z wyżej wymienionych miejsc, są naprawdę proste.

Jak otrzymać kupon AdWords od Google?

Pierwszym krokiem, aby otrzymać darmowy kupon jest założenie konta AdWords. Wówczas, na podany przez nas adres e-mail, Google wyśle stosowny benefit. Na darmowe kupony mogą liczyć również właściciele nieaktywnych kont – gigant z Mountain View tym sposobem pragnie zachęcić do wznowienia działań w swojej usłudze. Jednak nie tylko użytkownicy nastawieni na linki sponsorowane, mogą otrzymać darmowy kupon. Założenie konta w usłudze Analytics skutkuje otrzymaniem bonu zachęcającego do promocji strony w usłudze AdWords.

Inne sposoby na darmowe kupony Google AdWords

Agencje oferujące reklamę strony internetowej przy pomocy linków sponsorowanych Google, bardzo często udostępniają swoim klientom darmowe bony. Podobne praktyki stosują również firmy hostingowe, dodając kupony do swoich usług. Są to niezwykle często stosowane praktyki, które przyciągają przede wszystkim klientów o bardzo niskich budżetach.

Za darmo, ale czy opłacalnie?

Oparcie działań o darmowe kupony nie jest najlepszym wyjście. Zakładanie kont, aby móc skorzystać z kolejnego bonu powoduje powrót do wyższych cen za kliknięcia. W ten sposób oddajemy Google to co zaoszczędziliśmy na darmowych kuponach. Gigant z Mountain View nie jest na tyle naiwny, by rozdawać za nic to, na czym zarabia. Dlatego chcąc przeprowadzić kampanię przy pomocy linków sponsorowanych, warto poznać zasady funkcjonowania usługi.