Promocja Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej w Polsat News
Bocheńska Strefa Aktywności Gospodarczej wymaga promocji, aby przyciągnąć przedsiębiorców chętnych do inwestowania. Jednym z narzędzi, które ma w tym pomóc, jest reklama na kanale „Polsat News”.
Podczas obrad komisji kultury w Urzędzie Miasta w Bochni naczelnik wydziału promocji Maciej Piątek przedstawił jak wyglądają kwestie związane z promowaniem bocheńskiej strefy.
Promujemy naszą strefę aktywności gospodarczej poprzez wydania nowych folderów dotyczących strefy w języku polskim, angielskim i niemieckim. Ogłaszamy się w mediach ogólnopolskich i katalogach inwestycyjnych. Przygotowujemy spotkania z przedsiębiorcami - mówił Maciej Piątek.
Wkrótce, bo we wrześniu reklama Bocheńskiej Strefy Aktywności Gospodarczej oraz atrakcji turystycznych Bochni ma pojawić się w telewizji „Polsat News”. Innymi ogólnokrajowymi mediami, w których ma pojawić się przekaz reklamowy zachęcający do inwestowania w Bochni i jej strefie jest „Puls Biznesu” oraz „Rzeczpospolita”.
W celu promocji BSAG burmistrz Stefan Kolawiński wraz ze swoim zastępcą Robertem Cerazym wybierają się na forum ekonomiczne, gdzie będzie poruszany temat rozwoju małych miast. Przedstawiciele promocji miasta będą również obecni na największych w Polsce targach inwestycyjnych w Poznaniu.
Jak podczas komisji zapewniał naczelnik wydziału promocji urzędu miasta prowadzone są wszelkie działania, które mają zapewnić rozgłos strefie. Oczywiście wszelkie działania, na które pozwalają finanse, których nie jest zbyt wiele na promocje. Kwota, jaka jest przeznaczana na ten cel to tylko około 0,25% rocznego budżetu miasta. Z tego powodu przedstawiciele bocheńskiego magistratu nie mogą uczestniczyć na największych targach inwestycyjnych, które odbywają się w Monachium. Znaleziono jednak na to sposób i ogłoszono BSAG w jednym z wydawnictw, które będzie promowało różne strefy ekonomiczne z naszego kraju.
Czy takie działania są właściwe i to wystarczy by w Bocheńskiej Strefie Aktywności Gospodarczej wkrótce pojawiły nowe przedsiębiorstwa?