Nowa akcja promocyjna Urzędu Miasta
Na dość nietypowy sposób promowania Bochni wpadli urzędnicy Urzędu Miasta. Magistrat rozpoczął kampanię promocyjną pod nazwą „Ambasador” w której zachęca kierowców by na ramkach tablic rejestracyjnych montowali napisy reklamujące miasto Bochnię. Wpis promujący kampanię na stronie internetowej Urzędu Miasta brzmi: Zostań Ambasadorem Solnego Grodu! Jesteś z Bochni? Pokaż to innym kierowcom.
W ramach kampanii Wydział Promocji i Rozwoju Miasta przygotował specjalne ramki do tablic rejestracyjnych z logiem Bochni, które każdy kierowca może zamontować na swoim samochodzie. Początek kampanii dało dzisiejsze spotkanie w firmie Gór-Stal, inwestora w Bocheńskiej Strefie Aktywności Gospodarczej, której szefowie zobowiązali się założyć ramki promujące Bochnię na swoje samochody. Jako pierwsi ramki tablic rejestracyjnych z logiem Bochni założyli na swoje samochody szefowie firmy. Od dziś samochody firmy Gór-stal będą poruszać się z logiem Bochni.
Twarzami akcji są Honorowi Ambasadorzy Królewsko-Górniczego Miasta Bochnia, wielokrotni zdobywcy tytułów mistrzowskich w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski - bracia Michał i Grzegorz Bębenkowie.
Co należy zrobić, aby bezpłatnie otrzymać takie ramki? Wystarczy przyjść na Dziennik Podawczy Urzędu Miasta Bochnia lub do Krytej Pływalni (szatnia) w Bochni i je odebrać. Liczba ramek jest ograniczona.