Masz firmę? Zgłoś ją do "Teraz Polska"
„Godło Teraz Polska wpływa na wzrost sprzedaży nagrodzonych produktów i usług.” oraz „Stosowanie Godła zwiększa lojalność odbiorców i przyczynia się do poprawy więzi z kontrahentami.” – to najczęstsze opinie na temat znaczenia Godła „Teraz Polska”. Ponadto, niemal 70% Laureatów przyznaje, że Godło pomaga lub pomogło ich firmie w podnoszeniu konkurencyjności produktów i usług na rynku polskim.
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przyjmuje zgłoszenia do 24. edycji Konkursu „Teraz Polska” jeszcze do końca stycznia 2014 roku. Przedsięwzięcie ma na celu wyłonienie najlepszych produktów, usług, gmin i innowacji, które wyróżniają się na rynku pod względem jakościowym, technologicznym i użytkowym.
Zainteresowani udziałem w pierwszej kolejności powinni przesłać do Biura Konkursu „Teraz Polska” wypełnioną ankietę rejestracyjną i do 31 stycznia 2014 przekazać dokumentację konkursową przygotowaną w oparciu o ankietę weryfikacyjną.
Zwycięzców wytypuje 30-osobowa Kapituła Godła „Teraz Polska”, składająca się z autorytetów życia społecznego, gospodarczego, naukowego i kulturalnego. Nagrody przyznane zostaną w trzechkategoriach: dla produktów i usług,przedsięwzięć innowacyjnych oraz gmin.
Do tej pory Godło „Teraz Polska” otrzymało 370 produktów, 122 usługi, 16 innowacji oraz 51 samorządów. Zwyciężyły firmy reprezentujące różne branże m.in. medyczne, ubezpieczeniowe, turystyczne, budowlane, FMCG. Laureatami zostały zarówno niewielkie rodzinne przedsiębiorstwa, jak i duże koncerty, oferujące swe produkty i usługi na zagranicznych rynkach. Wśród laureatów znalazły się m.in. gminy: Kraków, Trzebnica, Białystok, Piła, Władysławowo, Zakopane, Lesznowola, a także firmy: FAKRO, Spółdzielnia LAZUR, Blachy Pruszyński, BANK PEKAO SA, ORLEN OIL, Zakłady Chemiczne POLICE, FLOSLEK, BEFADO, OKNOPLAST, SOKOŁÓW SA, Hodowla Roślin Strzelce czy Nalewki Staropolskie.
„Kolejna edycja Konkursu utwierdza nas w przekonaniu, że Polacy cenią krajowe marki przede wszystkim za jakość. Biorąc pod uwagę mentalność społeczeństwa, która obowiązywała jeszcze niedawno – cudze chwalicie, swego nie znacie – ten rezultat niezmiernie nas cieszy. Jest to także dowód dla naszych partnerów, że warto promować i upowszechniać polskie innowacyjne i nowoczesne rozwiązania.”- mówi Krzysztof Przybył, Prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska".
Patronami medialnymi Konkursu „Teraz Polska” są: TVP1, PAP Samorządowy, TVR, Forum Samorządowe, Przegląd Przemysłowy i Gospodarczy, Publiczni.pl, Polish Market, Nowa Wieś Europejska, Portal Innowacji i Proto.pl.