Kategoria: Bochnia - wydarzenia
Opublikowano: 2021-12-17 10:24:32 przez Czas2012

Galeria Rondo: nowe marki, nowe możliwości

Od czwartku 16 grudnia bochnianie mogą już korzystać z jeszcze szerszej oferty sklepów i szerszego asortymentu towarów w Galerii Rondo. Otwarto tu bowiem trzy nowe sklepy. Nowe marki jakie świadczyć będą usługi sprzedażowe to Halfprice, Dealz i Netto.

Netto to sieć supermarketów duńskiego koncernu Salling Group. Logo sieci to charakterystyczny czarnowłosy pies rasy terier szkocki wabiący się imieniem Scottie, trzymający w pysku koszyk. Sieć Netto wchodzi na polski rynek w miejsce sieci Tesco. W czerwcu 2020 roku podpisana została umowa między właścicielami o zakupie przez Netto polskiej części biznesu należącej do tej pory do sieci z Wielkiej Brytanii. W wyniku umowy ok. 300 sklepów Tesco, włącznie z tym z Bochni, w ciągu ostatnich lat jest przebudowywana i zmieniła się w sklepy Netto. Docelowo w Polsce ma funkcjonować 550 sklepów supermarketu Netto.

Dealz to drugi supermarket jaki został otwarty do dyspozycji mieszkańców w Galerii Rondo. To brytyjska sieć supermarketów działająca w Polsce od trzech lat. Sieć sklepów jest częścią Pepco Group. Sklepy sieci oferują około trzech tysięcy produktów znanych marek między innymi żywności, środków czystości, higieny osobistej czy zabawek. Dealz posiada niemal 900 sklepów głównie w Irlandii i Hiszpanii. W Polsce funkcjonuje 75 placówek.

Sklepy HalfPrice to nowość na rynku. Tworzy je znana już w Polsce Grupa CCC - największa detaliczna spółka obuwnicza w Europie Środkowej należąca do polskiej firmy. Będzie ona sprzedawać odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu w cenach obniżonych względem cen regularnych. Tym samym sieć stała się konkurentem dla działających od ponad dekady sklepów TK Maxx. Sklepy HalfPrice często zajmują już część dotychczasowej powierzchni sklepów CCC.

PW